Bu Blogda Ara

En Çok Oynanan Üst Koridor Karakterleri

PANTEON

Kalkan Koruması(Pasifi)
4 kere saldırdıktan ya da büyü yaptıktan sonra Pantheon, bir sonraki normal saldırıyı ya da kule saldırısını engelleyecektir.
Mızrak Atışı(Q Skili)
Pantheon’un rakibine fırlattığı mızrak hedefe 65 / 105 / 145 / 185 / 225 (+ 140% ek Saldırı Gücü) fiziksel hasar verir.
Zeonia Kalkanı(W Skili)
Pantheon hedeflenen rakip şampiyonun, minyonun ya da tarafsız canavarın üzerine atılır ve 50 / 75 / 100 / 125 / 150 (+ 100% Yetenek Gücü) büyü hasarı vererek, kurbanını 1 saniyeliğine sersemletir. Bu sırada Pantheon’un Kalkan Koruması yeteneği de anında yenilenir.
Yürek Deşen(E Skili)
Pasif: Pantheon’un normal saldırıları ve Mızrak Atışı, 15% canın altındaki hedeflere karşı 100% kritik vuruş ihtimali kazanır.

Aktif: Pantheon odaklanarak, ileri doğru 3 seri saldırı yapar ve vuruş başına 13 / 23 / 33 / 43 / 53 (+ 60% ek Saldırı Gücü) fiziksel hasar verir. Şampiyonlara karşı verilen hasar iki katına çıkar.
Tepeden İnme(R Skili)
Pantheon gücünü toplar ve 2 saniyelik bir odaklanmanın ardından havaya sıçrar. Eğer odaklanma bozulmazsa, Pantheon hedef alınamaz hale gelir ve 1.5 saniye sonra hedef bölgeye iner. Merkezdeki birimlere en fazla 400 / 700 / 1000 (+ 100% Yetenek Gücü) büyü hasarı verir (Kenarlara gidildikçe 50% azalır) ve kurbanlarının hareket hızlarını 1 saniyeliğine 35% azaltır.
Asgari Büyü Hasarı: 200 / 350 / 500 (+ 50% Yetenek Gücü)

Tepeden İnme odaklanma sırasında bozulursa, bekleme süresi 10 saniyeye düşer.

                                                                    GAREN
Metanet(Pasif)

Garen son 10 saniye içerisinde hasar görmez veya rakiplerin yeteneklerinden isabet almazsa, her saniye azami Can değerinin %0,4'ünü geri kazanır. Minyonlardan gelen hasar Metanet'i durdurmaz.
Amansız Hücum(Q Yeteneği)
Garen'in Hareket Hızında artış meydana gelir ve kendisini etkileyen tüm yavaşlatma etkilerinden kurtulur. Bir sonraki saldırısı hasmının hayati bir organına denk gelerek ek hasar verir ve hasmı susturur.

Garen tüm yavaşlatma etkilerinden kurtulur ve 1.5/2.25/3/3.75/4.5 saniyeliğine %35/35/35/35/35 Hareket Hızı kazanır.

4.5/4.5/4.5/4.5/4.5 saniye içinde yaptığı bir sonraki normal saldırı 30/55/80/105/130 (+1.4) fiziksel hasar verir ve hedefini 1.5/1.75/2/2.25/2.5 saniyeliğine susturur.

Cesaret(W Yeteneği)
Garen'in Zırh ve Büyü Direnci değerlerini pasif olarak arttırır. Bu yeteneği etkinleştirerek, aldığı hasarı ve kitle kontrol etkilerini kısa süreliğine azaltan bir kalkan sahibi de olabilir.

Pasif: Garen bonus Zırh ve Büyü Direncinden ilave %20 değer elde eder.

Aktif: Garen'in 2/3/4/5/6 saniyeliğine elde ettiği kalkan, gelen hasarı %30/30/30/30/30 azaltır ve kitle kontrol etkilerinin süresini %30 düşürür.

Yargı(E Yeteneği)
Garen kılıcıyla bir ölüm dansı yaparak, bu süre boyunca çevresindekilere hasar verir.

Garen 3/3/3/3/3 saniye boyunca kılıcıyla kendi etrafında dönerek her saniye 20/45/70/95/120 artı saldırı gücünün %70/80/90/100/110 (+{{ f1 }}) kadarını yakındaki rakiplere fiziksel hasar olarak verir. Garen dönerken birimlerin içinden geçebilir, ancak minyonlar ve canavarların içinden geçerken %20 daha yavaş hareket eder.
Yargı kritik vuruş yaparak ilave hasar verebilir.
Yargı minyonlara %25 daha az hasar verir.

Demacia'nın Adaleti(Ulti Yeteneği)
Garen Demacia'nın kudretini çağırarak, bir rakip şampiyona ölümcül vuruş gerçekleştirir ve hedefin eksik Can miktarına bağlı olarak hasar verir.

Garen rakip bir şampiyonun hayatına son vermek için Demacia'dan güç alarak, hedefe 175/350/525 büyü hasarı ve eksik olan her 3.5/3/2.5 canı için 1 hasar verir.

                                                                  SİNGED

Mana Kalkanı(PASİFİ)
Singed'in Can değeri, sahip olduğu her 100 Mana için 25 artar.

Zehirli İz(Q SKİLİ)
Bedel: Saniyede 13 Mana 
Menzil: 20
Singed'in arkasında bıraktığı zehir bulutu, içinde kalan rakiplere hasar verir.
Aç/Kapa: Singed saniyede 22/34/46/58/70 (+8% Yetenek Gücü) büyü hasarı veren zehirli bir iz bırakır.

Kuvvetli Zamk(W SKİLİ)
Bedel: 70/80/90/100/110 Mana 
Menzil: 1000
Yere bir şişe kuvvetli zamk atarak, üstünden geçen rakiplerin yavaşlamasını sağlar.
Zeminde 5 saniyeliğine yapışkan bir alan oluşturur ve alandaki rakipleri %35/45/55/65/75 yavaşlatır.Singed bir hedefi bu alanın içine atarsa hedef yerine sabitlenir.

Tut Savur(E SKİLİ)
Bedel: 100/110/120/130/140 Mana 
Menzil: 125
Hedef birime hasar vererek, onu kaldırıp Singed'in arkasına savurur. Singed'in savurduğu hedef Kuvvetli Zamk'ın üstüne inerse yere sabitlenir.
Singed bir rakibi tutup, omzunun üstünden geri savurur ve 50/65/80/95/110 (+75% Yetenek Gücü) artı hedefin azami Can değerinin %6/6.5/7/7.5/8 kadarına eşdeğer büyü hasarı verir. Minyonlara ve canavarlara karşı en fazla 300 ilave hasar.Singed'in savurduğu hedef Kuvvetli Zamk'a düşerse, 1/1.25/1.5/1.75/2 saniyeliğine yere mıhlanır.

Delilik İksiri(R SKİLİ)
Bedel: 150 Mana 
Menzil: 20
Singed'in içtiği güçlü kimyasal karışım, çatışma niteliklerinin artmasını sağlar.
Singed güçlü bir kimyasal karışım içerek 25 saniyeliğine 35/50/80 Yetenek Gücü, Zırh, Büyü Direnci, Hareket Hızı, Can Yenilenmesi ve Mana Yenilenmesi kazanır.

                                                                        FİORA

Düellocunun Dansı(PASİFİ)
Fiora yakındaki rakip Şampiyonlara meydan okuyarak kendisinden kaçınmaya zorlar. Bir yön seçerek o yönden rakibe vurmaya çalışır. Bu görevde başarılı olursa küçük bir bonus elde eder ve yeni bir yön seçer.


Hamle(Q SKİLİ)
Bedel: 20/25/30/35/40 Mana 
Menzil: 400
Fiora bir yöne hamle yapıp yakındaki bir rakibi deşer ve fiziksel hasar vererek vuruş etkisi uygular.
Fiora bir yöne doğru saldırır ve yakındaki bir rakibe vurarak ona 65/75/85/95/105 (+60% ek Saldırı Gücü) fiziksel hasar verip isabet etkisi uygular. Bu saldırı zayıf noktalara ve katledebileceği hedeflere öncelik verir.Bu yetenek bir rakibe isabet ederse, bekleme süresinin %60 kadarı iade edilir.


Karşı Hamle(W SKİLİ)
Bedel: 50 Mana 
Menzil: 750
Fiora gelen bütün hasar ve engellemeleri kısa süreliğine savuşturur. Ardından bir yöne saldırır. Bu saldırı, isabet alan ilk şampiyonu yavaşlatır. Fiora bu yetenekle hareketsiz bırakan bir etkiyi savuşturduysa rakip şampiyon sersemler.
Fiora 0.75 saniye boyunca gelen tüm hasarı, zayıflatma ve engellemeleri savuşturur, ardından hedef yöne saldırır.Saldırı, isabet alan ilk rakip şampiyonun 90/130/170/210/250 (+0) büyü hasarı almasına, hareket ve saldırı hızlarının 1.5 saniyeliğine %50 azalmasına yol açar.Fiora hareketsiz bırakan bir engellemeyi savuşturursa, Karşı Hamle yavaşlatmak yerine sersemletir.


Kılıç Sanatı(E SKİLİ)
Bedel: 40/45/50/55/60 Mana 
Menzil: 425
Sonraki iki saldırı için Fiora saldırı hızını arttırır. İlk saldırı hedefi yavaşlatırken ikincisi kritik vuruş gerçekleştirir.
Fiora sonraki iki saldırısı için %50 Saldırı Hızı kazanır. İlk saldırı kritik vuramaz ama 1 saniyeliğine %30 yavaşlatma etkisi uygular. İkinci vuruş mutlaka kritik vurarak %0 (0) hasar verir.


Büyük Mücadele(R SKİLİ)
Bedel: 100 Mana 
Menzil: 500
Fiora bir rakip şampiyonun zayıf noktalarının dördünü birden açığa çıkarır ve hedefinin yakınındayken hareket hızı kazanır. Fiora 4 zayıf noktaya birden vurur ya da en az bir zayıf noktaya vurduktan sonra hedef katledilirse, kendisi ve bölgedeki takım arkadaşları sonraki birkaç saniye boyunca iyileşir.
Fiora hedef şampiyonda potansiyel olarak azami can değerinin %0 kadarı gerçek hasar verebileceği dört zayıf noktayı açığa çıkarır. Ek olarak, Fiora hedefinin yakınındayken Düellocunun Dansı'nın hareket hızı ilavesini (%0) elde eder.Fiora 8 saniye içerisinde 4 zayıf noktaya da vurursa veya en az bir tanesine vurduktan sonra hedef katledilirse, kendisi ve yakındaki takım arkadaşları isabet alan zayıf nokta sayısına bağlı olarak artacak şekilde 2 ila 5 saniye boyunca saniyede 80/110/140 (+0) iyileşir.

                                                                          GNAR

Hiddet Geni(PASİFİ)
Gnar çatışmadayken Hiddet oluşturur. Hiddet en üst seviyeye ulaştığında, kullandığı bir sonraki yetenek Mega Gnar'a dönüşmesini ve daha fazla hayatta kalarak yeni büyüler kullanabilmesini sağlar.

Bumerang At / Kaya Fırlat(Q SKİLİ)
Bedel: Bedelsiz 
Menzil: 1100
Gnar'ın fırlattığı bumerang, isabet ettiği rakiplere hasar vererek onları yavaşlatır ve ardından Gnar'a geri döner. Gnar, bumerangı yakalarsa bekleme süresi azalır.

Mega Gnar ise koca bir kaya fırlatır. Bu kaya isabet ettiği ilk hedefte durur ve yakınlarda bulunan her şeye hasar verip, onları yavaşlatır. Gnar kayayı yerden alırsa, bekleme süresi azalır.
Mini Gnar: Mini Gnar'ın fırlattığı bumerang, 5/35/65/95/125 (+115% Saldırı Gücü) fiziksel hasar verir ve rakipleri 2 saniyeliğine %15/20/25/30/35 yavaşlatır. Bir rakibe isabet eden bumerang, Gnar'a geri döner ve bu esnada isabet ettiği diğer hedeflere %50 hasar verir. Bumerang bir hedefe en fazla bir defa vurabilir. Gnar bumerangı geri dönerken yakalarsa, bekleme süresi %0 azalır.
Mega Gnar: Mega Gnar'ın fırlattığı kaya, bir rakibe isabet ederek durur ve yakınlardaki tüm rakipleri yavaşlatarak, 5/45/85/125/165 (+120% Saldırı Gücü) fiziksel hasar verir. Gnar fırlattığı kayayı yerden geri alırsa, bekleme süresi %60 azalır.

Hiper / Göçert(W SKİLİ)
Bedel: Bedelsiz 
Menzil: 0
Gnar saldırı yapıp, büyü kullandıkça heyecanı artar ve ilave hasar vererek, Hareket Hızı kazanır.

Mega Gnar hiddetinden dolayı heyecanlanmaz, onun yerine arka ayakları üzerinde kalkıp, önünde bulunan alanı yumruklar ve yakınlardaki rakipleri sersemletir.
Mini Gnar:
Pasif: Aynı hedefe yapılan her üçüncü saldırı veya büyü fazladan 10/20/30/40/50 (+100% Yetenek Gücü) + hedefin azami Can değerinin %6/8/10/12/14 kadarına eşdeğer miktarda büyü hasarı verir ve Gnar'a 3 saniye içinde azalarak biten %0 Hareket Hızı kazandırır (canavarlara karşı en fazla 100/150/200/250/300 hasar).
Mega Gnar: 1.25 saniyeliğine belli bir bölgedeki rakipleri sersemleterek onlara 25/45/65/85/105 (+100% Saldırı Gücü) fiziksel hasar verir.Gnar, Mega Gnar biçiminden çıktığında Hiper'in Hareket Hızı avantajını kazanır.

Hop / Güm(E SKİLİ)
Bedel: Bedelsiz 
Menzil: 475
Gnar bir noktaya zıplar ve kafasına indiği herhangi bir birimden sekerek ilerler.

Mega Gnar sekemeyecek kadar büyük olduğundan daha yıkıcı bir güçle inerek, çevresine hasar verir.
Mini Gnar: Bir noktaya doğru zıplayarak 3 saniyeliğine %20/30/40/50/60 Saldırı Hızı kazanır. Gnar bir birimin üzerine inerse, sekerek ilerlemeye devam eder. 20/60/100/140/180 (+0) fiziksel hasar verir. Gnar'ın doğrudan üstüne indiği rakipler kısa süreliğine yavaşlar.Güm, dönüşmek için kullanıldığında bile Gnar zıplar.

GNAR!(R SKİLİ)
Bedel: Bedelsiz 
Menzil: 590
Mega Gnar etrafındaki her şeyi seçilen bir yöne fırlatarak hasar almalarına ve yavaşlamalarına yol açar. Bir duvara çarpan rakipler sersemler ve ilave hasar alır.
Mini Gnar:
Pasif: Bumerangı yakaladığında, Bumerang Atışı'nın bekleme süresindeki azalma %50/55/60 ve Hiper'in Hareket Hızı avantajı %45/60/75 olur.
Mega Gnar: Rakipleri belirlenen yöne doğru havaya savurarak onlara 200/300/400 (+20% ek Saldırı Gücü) (+50% Yetenek Gücü) fiziksel hasar verir ve rakipleri 1.25/1.5/1.75 saniyeliğine %45 yavaşlatır. Duvara çarpan rakipler %150 hasar alır ve yavaşlamak yerine sersemler.

                                                                     TRUNDLE

Kralın Hakkı(PASİFİ)
Yakınındaki bir rakip birim öldüğünde, Trundle birimin en yüksek Can değerinin bir bölümü kadar iyileşir.


Kopar(Q SKİLİ)
Bedel: 30 Mana 
Menzil: 300
Trundle rakibini ısırarak hasar almasına ve kısa süreliğine yavaşlamasına yol açar, ayrıca rakibin Saldırı Gücünün bir kısmını sömürür.
Trundle bir sonraki normal saldırısıyla rakibin üzerine çullanarak 20/40/60/80/100 (+80/90/100/110/120% Saldırı Gücü) fiziksel hasar verir ve hedefini kısa süreliğine yavaşlatır.Bu saldırı, Trundle'ın Saldırı Gücü değerini 8 saniyeliğine 20/25/30/35/40 arttırırken, rakibinin bu miktarın yarısını kaybetmesine neden olur.


Donmuş Krallık(W SKİLİ)
Bedel: 60 Mana 
Menzil: 750
Trundle hedef konumda krallığını ilan ederek, burada bulunduğu sürece Saldırı Hızı, Hareket Hızı ve tüm kaynaklardan gelen iyileştirme etkilerinde artış kazanır.
Trundle hedef konumu 8 saniyeliğine buzla kaplayarak %20/25/30/35/40 Hareket Hızı, %20/35/50/65/80 Saldırı Hızı ve tüm kaynaklardan elde ettiği iyileştirme etkilerinde %20 artış kazanır.


Buzdan Sütun(E SKİLİ)
Bedel: 75 Mana 
Menzil: 1000
Trundle'ın hedef konumda yarattığı buzdan sütun, zemini aşılmaz hale getirerek yakındaki bütün rakip birimleri yavaşlatır.
Trundle'ın hedef konumda yarattığı buzdan sütun, zemini 6 saniyeliğine aşılmaz hale getirerek yakındaki bütün rakip birimleri %30/35/40/45/50 yavaşlatır.


Dize Getir(R SKİLİ)
Bedel: 100 Mana 
Menzil: 650
Trundle anında hedefinin Can, Zırh ve Büyü Direncinin belli bir yüzdesini çalar. Sonraki 4 saniye boyunca çalınan Can, Zırh ve Büyü Direnci miktarı iki katına çıkar.
Trundle rakip şampiyonun azami Can değerinin %20/27.500000000000004/35 (+2% Yetenek Gücü) kadarını sömürürken büyü hasarı verir ve yarısı anında, yarısı 4 saniye olmak üzere Zırh ve Büyü Direnci değerlerinin %40 kadarını sömürür. Zırh ve Büyü Direnci, sömürme sona erdikten 4 saniye sonra geri gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Senna Yetenekleri , Counterları, lol senna ct, lolhastanesi senna, Senna, Senna counter, senna couter, Senna ct, Senna ctleri, Senna kabiliyet, senna lolhastanesi, Senna yetenek,

Senna’nın pasif yeteneğinin ismi Absolution. W yeteneği kullandığında rakiplerini Sis ile işaretleyen şampiyon, onlara saldırdığında bir ...